vad dåligt de går

2 dagar av skrivarveckan har nu gått och jag har fortf inte pluggat nåt..
jag känner verkligen inte plugglust, men den måste fan komma snart så jag kan sätta igång.

imorrn ska vi iaf träffas i skolan och plugga lite, hela gruppen.
idag har jag först haft Maria på besök. vi tog en fika och prata igenom så himla mkt om vad som har hänt i våra liv, och prata ut om allt som behövdes prata om.
det var en mkt givande fika om jag får säga så själv :)

efter det åkte jag till Linnea för att ha en pluggkväll.
tror ni de blev nå plugg eller? nej..
vi laga mat,rasta hund och sen började ju desperate housewives, de kan man bara inte missa!
sen var de cougar town och ja, de var våran pluggkväll :p

nu är jag hos matte, ska ta ett glas cola och flytta mig till soffan.
mår lite illa så orkar inte sitta här just nu..


everything is working out for the best :D

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! :)

2010-10-06 @ 00:28:11
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0