vad i helvete!!

varför har mitt vertygsfält försvunnit?!?!?1 jag kan ju inte ändra textstil, inte lägga till bilder, ingenting!! jag vill ju visa min shopping :(



Nu ska vi se om de funkar :D

Shopping :D Skjorta :D
Höstjacka :D
Skjorta :D
Tröja med Fluff :D
mjukisbyxor(samma som Emil,hihi)
Linne :D

Emmas kommentar om mina Skjortor var typ "fan, det är illa om man skulle bli kåt på sin egen syster" haha :p

Nu ska ni få se hur fint de blev i mitt kök också :D



Jag är såå nöjd :D nu ska ag fixa studentintyg så att jag kan beställa en ny soffa också.
mitt hem kommer bli awesome :D
ska köpa en duk till bordet också, kanske nån liten blomma :p hihi

Kommentarer
Postat av: Emma

Men du var ju sjukt sniiiggg juuu!!! ;)

och bordet blev asafint :D

2010-10-09 @ 17:55:05
URL: http://starkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0