vilka drömmar

herregud vad jag har drömt inatt.

jag drömde att jag var i underbara england och träffa mina underbara vänner.
det var problem på båda flygplatserna.
jag träffade richard igen och blev kär men den här gången var de han som hade tjej.
vi kom överens om att försöka, jag skulle komma tillbaka.
IrL var de verkligen skitjobbigt. men de gick bra ändå.
jag saknar verkligen england och mina vänner där!

den andra drömmen jag hade var det fest hos matte, jag tror att de var precis när jag hade kommit hem från england. krisotffer var med, andra var med.
det var nåt problem med en bil och jag bestämde mig för att jag skulle parkera den, jag tror de va kristoffers bil.
jag har ju lite körskills så jag tänkte att de klarar jag.
kristoffer höll inte med för de va typ 3 m snö ute så de skulle bli svårt.
tror jag hann vakna innan problemet med bilen var löst.

den här veckan är de skrivarvecka, vilket betyder att jag måste skriva klart halva tentan. det ska vara inne på måndag.
jag har verkligen ingen självdiciplin. varför klarar jag inte att plugga lika bra hemma som jag gör hos matte?
hemma hos matte kan jag bara sätta mig i soffan och fixa det.
hos mig finns de så mkt distraktion(?) jag har allt i samma rum, data,tv,musik...
kanske kan plugga lättare när det är kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0