På begäran av syster M

så ska jag nu föröska slänga ihop ett inlägg :p

sitter hemma och kollar på tv, jävligt ensamt är de. tomt.
jag har inte hört nåt, jävligt tomt.
iaf...

sat typ hela förra veckan med tentan, satt upp till sent på nätterna.
och i söndags så gick jag och Linnea och lämnade in dom.
jag är sjukt lättad över att ha lämnat in den klar.

Jag hämta hem Louise i tisdags :d
ni kan inte ana hur skönt det är att hon är hemma.
hon är ett sånt litet lyckopiller.
just nu är hon med emma och emil för jag har heldag i skolan imorrn.

känner mig väldigt kluven, vet inte alls vad eller hur jag ska göra.
jag vill både ha kakan och äta den.. :p
men jag tror på ödet och allt händer för en anledning.
så det visar sig i framtiden.

i helgen blir de fest hos erica och jonas :d
jag är så sjukt jävla peppar, jag längtar vekligen till den festen :D
de var längesen jag festa med dom.

Jag saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: matilda

jaa inlägg:D jag längtar också till lördag, faaeen vad vi ska festa ;) <3

2010-09-23 @ 22:26:04
URL: http://matildasanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0