total kaos

festen hos erica och jonas var jävligt rolig tills på slutet.
då fick mitt ex flickvän för sig att komma in och säga vad hon typ tyckte om mig eller nåt sånt..
mitt minne är inte särskilt bra från det men jag har fått förklarat för mig vad som hände.
efter de vart de verkligen kaos, jag stack, jag var så jävla sårad och ledsen..
folk letade efter mig..
ja, slutet var inte alls bra.
jag kände att, de enda jag ville säga till henne var att hon hade träffat en underbar kille, med underbar familj.
iaf vad jag tyckte om han som pojkvän förut.
nu funkar vi verkligen inte ihop.
nu har jag tagit steget att radera honom från mitt liv.
jag behöver inte all den skiten.
dom kan få leva sitt liv så lever jag mitt.
vart inte så jävla glad över hans kommentar under kvällen heller...
du är numera borta från mitt liv.
det är bäst så.
jag hoppas att ni får ett bra och långt förhållande, och att du lyckas bra i ditt liv med studier och jobb m.m
tack för mina 4½ år med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0