ett hälsosammare liv

Nu när jag typ hela tiden mår illa eller har ont i magen så har jag börjat fundera på vad de kan vara och vad jag akn göra åt de.
vissa tror att jag kanske har magkatarr, vilket betyder att jag måste sluta med mitt älskade kaffe..

så då kanske man ska försöka slå två flugor i en smäll och försöka leva bättre.
kanske ska prova göra det från och med fredag.
det här är det jag vill ändra på:

* bättre frukost. jag vet inte vad som är en bra frukost men iaf äta mörkt bröd, juice
* äta sallad till alla måltider
*börja äta frukt
* sluta med kaffe!!

sen har jag ju faktiskt en hund också så kan börja ta lite längre promenader med henne.

om inte annat så mår jag själv mk bättre av det i slutändan :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

gör det du. det inlägget handlade om att sverige gör fel inte dom. att ge dom en egen separat skola kommer inte att göra saken bättre.

dom --->här

vi här <-------



vi måste väl integrera för att de ska bli bra? inte sätta oss på olika ställen hela tiden? sverige har ingen bra invandringspolitik det är det de handlar om! det med bussen är inte heller rasistiskt jag blir bara så jävla störd på dom !

2011-02-27 @ 03:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0