smart dag

just nu drciker jag äckligt kaffe..usch, min kafebryggare gör verkligen inte gott kaffe...

idag har jag träffat gruppen och diskuterat vad vi ska göra på muntliga på fredag.
dom andra tyckte att min "lektion" var bra så ska gå utefter den ;) (stolt)
sen kom jag på hur vi skulle göra det praktiska (ännu mer stolt)
så det har varit en effektiv dag för mig i skolan.

nu har jag ätit lunch, druckit äckligt kaffe och försökt prata med kikki men hon ba försvann..
och nu diskuteras min älsklings julkapp i efterskott.

hade skrivit mkt mer men de försvann
bajs

Kommentarer
Postat av: Annica

Du vet att de finns en kaffebryggare här och väntar på dig ;)

2011-01-05 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0