Going away by myself!

Efter ett riktigt tufft år med massa depressioner och allmänt trött på allt (iof pga depressionerna) och halkat efter i skolan så inåthelvete så var det dags att göra något för mig själv.
Därför drar jag mig till England, själv, för att hälsa på mina vänner som jag inte träffat på 3-4år(!!).
Jag vet inte hur många gånger vi har sagt till varandra att vi ska komma och hälsa på men det har aldrig blivit av. Jag var inte heller helt säker på att jag tänkte åka men sen fick jag ett meddelande på Fb från Richard där det stod att han hade tagit ledigt från jobbet, då fanns det ingen återvändo och biljetterna blev bokade.
Men nu är jag riktigt glad över att jag fick det där meddelandet så att det faktiskt blev av och jag ser framemot resan så inåthelvete mycket!
Jag ska bo hos Richard hela veckan och han håller på och planerar massa saker som vi ska göra och så ska vi träffa Craig någon kväll för middag, jag hoppas dock att jag kommer få träffa Craig mer än en gång. Han är ju trots allt min bögkompis :).
Nu har jag precis checkat in på flyget och fattar fortfarande inte att jag ska åka och att jag är där vid den här tiden om en vecka.
 
Något skrämmande är det dock att flyga själv, och att jag själv ska veta hur och vad man ska göra och gå på flygplatserna. När jag landar i England så kommer Rich vara där och möta upp mig. Tack och lov! Men när jag ska åka hem så jobbar han och då ska jag helt plötsligt hitta till flygplatsen själv som är en 2timmars resa + byte med tåg..NERVÖS!.
 
Men jag tror att jag kommer få en helt underbar resa och jag tror det kommer vara superbra för mig att åka iväg själv och bara tänka på mig själv i en vecka. Förutom mina vänner där då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0