opened up my eyes

Det senaste inlägget jag skrev var ju jävligt bittert. Men nu vill jag klargöra en sak för alla. När jag vaknade morgonen efter, efter att ha tänkt en massa på natten så insåg jag själv att jag inte hade DOM känslorna för honom. Vi har jävligt kul ihop och funkar bäst som vänner helt enkelt. vilket vi kommer fortsätta vara :):

Idag slank verkligen poletter ner med allt med Louise. Uppfödaren har skrivit om allt på hemsidan och då när jag läste det så sjönk det verkligen in. MEN, vad jag inte skrivit är att eftersom lollo har juvertumörer nu (alltså bröstvårtan på hund) så utgår hon ur avel vilket betyder att hon är helt min nu :): det hade såklart varit jättekul att se hennes valpar men hennes hälsa går först. Just ja, jag har ju inte heller berättat att båda knölarna hon har ÄR juvertumörer. Det kommer bli en större operation där det kommer tas bort 2-3 juver för att minska risken för återfall. Jag är så jäävla glad att veterinären faktiskt tog prover på knölen mellan revbenen. När hon undersökte så sa hon att det inte var det, men när vi ändå hade sövt ner henne så sa hon att vi lika gärna kunde ta ett prov på den med. THANK GOD!!!

Sen kan jag ju även berätta att sista dagen på förskolan var helt underbar. Jag fick väldigt fina ord av pedagogerna och kände mig så jävla bra. så vuxen och så duktig,ansvarsfull och ja, helt underbart fantastiskt kändes det!! och ännu bättre blev det när jag mötte 2 barn på stan och dom sken verkligen upp när dom såg mig. Jag har verkligen valt rätt spår i livet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0