You have to get over the past to get a future


Veterinärbesöket i tisdags visade att Louise har en ny tumör. Nu väntar vi på provresultat för att se om den är god eller elak men i vilket fall så blir det operation.


Jag känner att det är mycket i mitt förflutna som jag inte tagit tag i, som jag måste bearbeta. Många personer som har betytt så himla mycket men som inte finns med i mitt liv längre. Många känslor som finns kvar som jag måste komma över.

Igår hittade jag en skiva i skåpet, 3små filme från 2007. I den filmen var det jag, Johannes och Matilda som gjorde varsin reklamfilm. Vad jag skrattade när jag såg den, för jag kommer såväl ihåg den dagen när vi spelade in dom där filmerna och vi hade så jävla kul :).

den här helgen ska jag plugga till en tenta som jag ligger efter med. Woho! Jag önskar att jag hade ett landställe att åka till när jag ska ha mina plugghelger, det skulle vara så skönt att vara på landet och inte ha några störsobjekt. V-hälla would be awesome right now :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0