"party" hos pappa

GRATTIS PAPPA PÅ 47ÅRS DAGEN :D

nu sitter jag hos pappa, eller ja. jag,älsk,matilda,emma,emil,pappa och lynne.
vi har druckit lite och haft trevligt med idol,olika ord meningar och diskussioner.

på morgonen träffade jag linda. vi var på djuraffären och tog en fika. det var kul att äntligen träffa henne igen. tror inte ja har träffat henne sen yosef var nyfödd. :p dock utan hundar den här gången.

kia har haft loisan sen igår eftermiddag nu, fyfan vad tomt de är utan henne. vill alltid ropa på henne, eller leta efter henne för att hon inte sitter på dörrmattan när vi ska ut, ligger och sover mid mig i soffan eller ligger i sängen när vi ska sova. man måste väl vänja sig att inte ha henne HELA tiden. men träffa inte henne så mkt innan dom åkte.

jaja, nu ska vi snart börja våran färd till mamma.

men har haft en underbar kväll, och trevliga samtal med pappa.

erica och jonas var också här förut, de var kul. kände sparkar, fot och knän. det var härligt, alltid härligt

Kommentarer
Postat av: Erica

måste vi absolut göra om!

2009-10-31 @ 14:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0