söndag

precis hemkommen från jobb, en härlig dag även fast den började med en själv som en zombie.
usch ville inte gå ur sängen imorse...

kom hem och möttes av en uberglad hund :D nu springer hon omkring med sitt ben och försöker hitta nånstans att gömma det. problemet är att de är liiite större än dom andra benen.

idag händer inget särskilt, jag ska väl kolla igen mig på andra avenyn och desperate housewives. missade ju det i tisdags.

nu ska jag nog lägga mig ner och vila ett tag, känner mig helt slut. tänk att en halvtimme kan göra så mkt på morgonen..

Kommentarer
Postat av: matilda

2009-11-01 @ 20:19:27
URL: http://matilda.sanda
Postat av: matilda

sv: haha yes you are ;) fast det är du ju på min startsida också :P



(förlåt för kommentaren innan, jag kom åt skicka knappen x)

2009-11-01 @ 20:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0