härliga tisdag

idag var min älskade hemma, skönt med en dag med sällskap :D

satt hemma under dagen, gjorde inte så mkt mer än vanligt. så jag smsa mamma och de blev en spontanfika hos Kia.

den här kvällen har varit helt under, fika hos moster med familjen. vi hade jättetrevligt där och de här är absolut något som jag vill göra igen. därifrån fick jag med mig en assnygg skinnjacka som Kia inte kunde ha längre, och så lånade jag massa böcker. dom flesta var verklighetsbaserade.
bla. så lånade jag Gömda, jag älskar den boken, har säkert läst den ett 20-tal gånger men jag tröttnar aldig. sen fick jag också med mig dom 2 sista uppföljarna av den, mias systrar och Emma,mias dotter. dom har jag inte läst så de ska bli spännande. kan ju berätta vidare sen vad boken heter,vem som skrev den och vad jag tyckte om den =)

imorrn ska jag träffa min potentiella dogwalker, jag hoppas allt går bra. känner mig verkligen skitnervös men de är väl för att det handlar om en av mina bebisar.

imorrn på kvällen ska vi också åka till farmor och farfar och fira erica, de ska bli kul. dels för att träffa f&g igen, men emst för att träffa erica och att få se och känna på bebismagen. man kanske ska piffa till sig lite för en gångs skull. det var ett tag sen :p

japp, nu ska jag ortsätta kolla på Dh

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0