tråkig dag

som alla andra iof, min dag lös upp när linda ringde och sa att vi skulle ses. och jag gick och väntade men sen blev de inget iaf.
då kollade jag med mamma om vi kunde åka nånstans, men de blv inge med de heller, så idag har jag vart hemma som vanligt. usch nu börjar jag tröttna, vill bara jobba. GE MIG JOBB!!!

idag å jag och älsk kycklinggryta, det var gott må jag säga.

ja, haha finns inte så mkt att säga när de inte händer nåt.

imorrn är de info möte för dansbandskampen, försöker få tag på jonathan nu och se om han ska dit eller inte. för isåfall ska jag åka med honom.

jaja, snart ska jag gå till annette och kolla på dh, ska bli spännande att se va dsom händer i detta avsnitt!! :D

Kommentarer
Postat av: Carro

Du kunde ringt mig :)

2009-10-14 @ 00:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0