årsresume

2010
det här året har varit ett av dom absolut värsta och bästa åren jag har varit med om.
första halvan av året var det värsta i mitt liv.
jag förändrades till en person som jag själv inte kände igen. än idag vet jag inte vem den personen var.
det hände mkt, mkt som jag ångrar. jag festade alldeles för mkt, sårade en massa.
jag visste inte alls hur jag kände eller vad jag gjorde.
jag tror att det är mer dåligt som har hänt än bra.

jag förlorade en av mina bästa vänner
imorgon är det 1 år sen mitt förhållande på 4½ tog slut med johannes. efter det brast allt.
jag var på krogen minst 3 ggr i veckan
jag fick mitt livs dom
jag gjorde det absolut värsta jag nånsin gjort
jag gick igenom mkt för att bli den personen jag är idag
och så var de den där festen, som totalt spårade ur, där jag hade svårt att kontrollera situationen och bara drack mer och mer.

mitt år slutar i lycka, i kärlek, och det är för att min pojkvän kom in i mitt liv. du har gjort mig så lycklig. du har förändrat det här året till det bättre, du har fått mig att bli stabil igen. du är mitt liv. tyvärr kommer vi inte få inviga det här nya året tillsammans. men du finns i mina tankar.och huvudsaken är att du finns i mitt liv.
jag älskar dig mitt hjärta, vi har en lång tid framför oss <3

mina storasyster väntar en liten pojke tlll och hon har även gift sig.
min lillasyster och jag har ingen kontakt idag.
min andra lillasyster har flyttat tillbaka till stan.
jag har börjat plugga på högskolan

alla ni som har gjort det här till ett bra år, jag älskar er!!
2011 ska bli ett bra år!!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Älskar dig <3 Gott nytt år!

2010-12-31 @ 18:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0