emergency

har spenderat kvällen på akuten med annakarin och robert. jag lyckades sabba min rygg när jag hjälpte min moster att flytta i söndags. jag bar inte ens något tungt med de räckte tydligen för att ryggen skulle bli sne och smärtsam igen. har haft mina problem sen i söndags. kan knappt gå.. hatar den här jävla sjukdomen!!!
jag åkte iaf in till akuten för att jag ville ha et klart besked om vad det var när jag väl hade problem med det. och det visade sig at de faktiskt var skolios. så de får jag väl leva med resten av livet...
jag bara längtar tills de är över för den här gången iaf, har så sjukt ont!!
har skippat skolan den här veckan för jag kan ju inte heller sitta på något bra sät i fyra timmar..
måste ringa och sjukanmäla mig från jobbet på torsdag också.

mitt hjärta var här sön-mån, väldigt kort tid och jag saknar honom nu så mkt..
nu kommer vi inte ses igen förrän jag åker dit den 7jan, och då ska jag vara där i hela 2 veckor! :D
eller ja, förhoppningsvis så kommer han några dagar precis efter nyår.
jag är så kär, jag vill bara vara nära dig hela tiden.
Jag älskar dig mitt liv <3

imorn ska jag försöka ge mig på pluggandet, de är svårt bara det.. kan ju knappt sitta upp ordentligt men kan ju iaf försöka börja läsa lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0