äntligen klar

nu har jag ägnat hela eftermiddagen åt att storstäda min lägenhet :p
vad jag har städat, men det behövdes och de kan ju inte se ut som de gjorde när mitt besök kommer på fredag :)

nu är det endast 2 dagar kvar :D:D
och fick nyss veta att biljetterna var bokade.
spännande :)

idag lagade jag stuvade makaroner, själv. och det vart bra, kors i taket :p
haha sist så typ brände jag dom och allt möjligt.

har vart hos Malin idag, mkt trevligt.
vi båda är i ungefär samma situation just nu så det är skönt att ha någon att prata med som förstår en.
får hoppas att de blir fler gånger.

fick en chock idag, var rädd och nervös.
prata med annica och malin om det.
malin sökte lite på internet och tillslut kom vi fram till att det nog var lugnt iaf.
får hoppas på det. annars är de nog kört. har gått ett tag nu.
kanske ska köpa igen,försäkerthetsskull....

Välkommen Till Jessica Arkko

Kommentarer
Postat av: Annica

Snyggt

2010-03-10 @ 22:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0