kaka på kaka

Kan det aldrig bli bra? just nu är det bara dåliga saker som händer. när ska det vända?

igår var jag med kikki, hon ryckte verkligen upp mig.
tack så jätte mkt gumman
vad skulle jag göra utan dig? <3

på kvällen gick jag till malin och käka och skratta
hade askul =)
tack för din uppryckning också <3

idag har jag varit väldigt duktig och öppnat ett sparkonto :D
nu när jag bor själv så har jag verkligen fått ordning på min ekonomi
jag har oftast (!) pengar kvar till slutet av månaden. alltså till nästa lön.
det första jag gör när jag får lön är att betala mina räkningar.
sen kan jag räkna ut hur mkt jag kan spendera på nöjen.
men fortf ha kvar så att jag klarar mig.
nu har jag sparat pengar till nästa månad, för jag vet inte hur mkt jag får i lön då.

nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå till mamma och umgås med Emma & Emil
ikväll blir det malin, som vanligt :p

I gotta a feeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0