long time no seen(?)

Heeej :D
va ett tag sen jag skrev märker jag :p

vad har hänt??
mkt har hänt...
för mkt...

känns som att det har skitit sig med T..
pga en jävla skitsak!!!
det var de här jag var rädd för..
faaan
jag tyckte verkligen om han.
jag saknar att ha han här, mysa,pussas och kramas.
somna i hans famn.
men är det bara jag som saknar det?
jag vet inte ens hur han känner..
det är iaf upp till honom nu, jag har försökt.
nu ska jag bara ge han tid, och hoppas att han kommer på vad han vill, och hoppas på att det är det rätta ;)
annars, ja verkar bli mkt jobb den här månaden och det tackar jag för.
vill gärna ha mkt pengar till sommaren så man kan göra nåt :D
plus att jag behöver köpa en ny dator, känns som att den här börjar ge sig :(

nej nu ska jag vila ett tag :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0