another lost friend

för att jag själv ska må bra och kunna fortsätta med mitt liv så har jag nu bestämt mig.
jag ser ingen meningen med att fortsätta den hä vänskapen eftersom du inte ens kan stå för den.
i 3 v har jag väntat på at du ska höra av dig och hoppats innerligt på att du ska göra det och att de skulle vara ett wake upp call för dig om att du kanske skulle förlora mig. det är synd att det slutar såhär, jag vill ju att du ska vara lycklig även om jag inte stöttar ditt förhållande. men jag ville också att du och jag skulle kunna ha samma galna vänskap som alltid. men det har du nu beivsat att de inte kommer att hända. bara av ditt sms idag så såg jag en förändrig i dig, du kan inte ens skicka sms som den personen du var med mig. jag trodde att våran vänskap var mkt mer värd för dig än vad den tydligen var. den ha alltid varit guldvärd för mig och jag har alltid sett till så att den jag träffar vet om att jag har en bästa killkompis och vi har en galen vänskap, samt att jag inte kommer släppa den. jag har verkligen haft sjukt kul med dig under den här tiden vi har känt varann, du har varit en klippa för mig, alltid funnits där. och speciellt funnits där för mig under den värsta perioden i mitt liv. du har betyttt så sjukt mkt för mig och jag älskar verkligen dig. jag kommer sakna dig, sakna oss. en vänskap jag trodde att inget skulle komma imellan.
I mitt hjärta kommer du alltid vara min bästa vän <3
Det är över nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0