ordbajs

inatt var..en liten blandning av läskig och en mardröm. jag kommer inte gå in mer på vad som hände då det är en privatsak för den här personen men allt blev bra till slut trots allt.
efter denna natt så sov jag inte alls mkt, och övervägde att stanna hemma och sova när klockan ringde för lektion..
men jag gick på lektionen iaf.
asså, totalt onödig lekton känner jag och typ resten av min basgrupp som vanligt.
nu är de ju så at vi ska ha matte tenta på fredag, och det var de dagens lektion handlade om.
men allt som han sa finns ju på blackboard, och jag fattar verkligen inget när han börjar ta upp massa jävla skit tal som vi ska "kunna" räkna ut i huvudet..nej, dagens lektion var verkligen bara massa ordbajs.
jag hatar verkligen matte och kan det inte heller så ser inte framemot den här tentan...

vi kan prata om nåt mkt roligare istället. typ min nya soffa :D som är asskön och asfin!! :D
det var verkligen en krypa upp i soffa. och jag bara längtar tills han som ska köpa min gamla soffa kommer (lördag) så att de kan se lite bättre ut här :p

har börjat umgås med annakarin och robert igen. vart där varje dag den här veckan och det är så jävla kul :D
jag bara skrattar en massa hela tiden :p

nu är det bara 2 dagar kvar tills maati kommer!! :D känns som att dom här veckorna har gått segt..men ändå snabbt :p haha. ska verkligen bli så härligt att få krama om han och pussa på han igen.
och jag börjar bara att bli mer och mer sugen på min och jasemins "skisser" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0