tenta dags igen

på fredag är de dags för ännu en tenta..jag har knappt pluggat nåt till den här, men vid sånt här (salstenta) eler rpov som man kallade de på gymnasiet så är jag expert på att sitta med det absolut sista dan.
jag kommer nog plugga på¨anteckningarna mest. känns helt hopplöst nu men de gjorde de med mattetentan också och den gick ändå ganska bra.
men vid tentanlägen så känner jag verkligen "vad fn har jag gett mig in på"

i helgen var mitt hjärta här, och jag är så kär!! jag vill bara vara nära han hela tiden.
vi har för de mesta kollat film och myst. men  söndags var vi faktiskt iväg en sväng till annakarin och robert och hälsade på :) är alltid lika jobbigt att lämna honom vid tåget, och den här gången vet jag ine ens när vi ses igen..
men kann säga att de verkligen känns som att jag har träffat rätt, han är så jävla perfekt för mig!!
saknar dig mitt hjärta <3

idag ska jag över till annakarin och robert en stund. kan inte alls bli lika länge som alla andra dagar för jag måste verkligen plugga ikväll. jag är en sån som inte kan plugga på dagen..jag får mer ro på kvällen om man säger så.

idag ska jag göra något roligt :D och det är perfekt tid för att göra de nu, känslomässigt. kommer bli awesome!
nu ska jag äta frukost och duscha innan min boyfriend ringer mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0