the things we cant say

jag skulle vilja komma på nåt riktigt bra att skriva så att folk som läser är intresserade av de :p haha men jag får fortsätta skriva mina vardagsinlägg.

idag är de lördag, jag sov till 14 om man inte räknar med när min kära pojkvän ringde lite tidigare.
kl är nu 16, de är mörkt ute och jag har varit ute en gång, vintern suger!
inte undra på att man blir så trött när de är mörkt hela tiden. just nu känns de som att mina ögon vill ge upp, dom skriker typ gå och lägg dig!!

nu har jag iaf fixat de där som jag pratade om, och jag älskar det!! så jävla fint, skulle kunna kolla på de hela tiden för det är så fint! det är inte helt klart än, de som är kvar fixas om ungefär en vecka sen kommer det bli ännu finare, då kommer jag verkligen bara sitta och kolla på den..vill man vara fin får man lida pin. jag fattar inte att jag ska gå igenom de en gång till :p

nästa helg så pratas de om att jag äntligen ska få åka till Maati de blir första gången isåfall. så det ska bli spännande. det var en hel del pusslandes med den helgen för hans jobb har julfest på lördagen. och jag har praktik i 2 veckor nu vilket innebär att jag är borta mellan 7:30 - 17:00 varje vardag..men vi har nog pusslat fram en bra lösning.
har pratat mkt dom här senaste dagarna, och hjärtat, jag vill bara säga det där som jag inte kan säga :)
det är bra att man kan använda "kod"ord men den anda vet ändå vad man menar ;p
men man säger de ändå inte på riktigt. asbra :D jag var på väg att säga de flera gånger när han var här, de liksom kom naturligt..
orka 30mils avstånd från min älskling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0