upprörd

nu måste jag skriva av mig lite

dina åsikter är åt helvete för mkt, du borde ta reda på mer innan du antar saker.
så länge du har dom här åsikterna så kommer inte vi ha en nära systerkontakt för dom här åsikterna innefattar min pojkvän som är en av dom viktigaste personerna i mitt liv.
du säger att du står för dina åsikter så jag hoppas att du inte har några problem med att tappa kontakten med 2 av dina systrar + systerbarn på grund av det.
jag tycker det är tråkigt att du dömer utan att ens lära känna först.
jag har verkligen skämts för att förklara för min pojkvän hur du tycker du och tänker. jag skäms oerhört mkt för vissa saker du har sagt så jag inte ens vill berätta fullt ut vad de är.
MEN! jag har valt att berätta för honom om det här eftersom han betyder så himla mkt för mig och jag vill att han ska veta allt om mig.  dessutom så vet han och känner på sig när nåt är fel.
Min pojkvän må vara muslim men han är född i sverige! det här är hans hemland!
jag tycker du borde ta reda på mer om islam eller lära känna personer innan du fäller.
man friar innan man fäller!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej jag har inga problem med det faktiskt eftersom att ni är så trångsynta att kasta ut mig bara för en åsikt. Jag var arg när jag sa det där till Erica på möhippan. Jag har inte sagt ett skit emot NÅGON. och ni vet inte ett jävla piss om vad jag vet om islam. Spelar ingen roll heller, gillar jag inte religionen så gör jag inte det! MITT VAL! det påverkar inte ett SKIT av vad jag tycker om personerna. men så mycket fattar ju tydligen inte ni. Du har haft likadana åsikter, och din jävla hjälte och förebild till pappa har GRYMT mycket värre åsikter än mig, OCH DET VET NI BÅDA TVÅ. men det skiter ni ju i ellr hur? pappa älskar ni ändå och får vara med . varför????? han döljer det inte. ni är allihopa falska fittor och jag önskar inte vara med i era liv längre, ni betyder noll för mig om det är såhär ni ska bete er. man kastar inte ut en syster för att hon ogillar en religion och inte människorna som följer den!

2010-11-12 @ 11:42:07
URL: http://starkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0