avsked

I fredags var en väldigt stressig dag för mig, först vakna och käka frukost, sen följde jag med matte och hämta bilen och så skjutsa han mig till Linnea. vi satt och prata och drack kaffe, sen kom matte och hämtade mig igen och släppte av mig hos mamma för kalas, erica fyllde 20år :D vi vart kvar på kalaset ganska länge vilket blev mitt nästa stressmoment :p vi skulle ha en liten fest hemma hos matte på kvällen med min familj typ.
vid 21 tror jag festen kom igång. Pappa kom, redan igång medans vi andra böjade dricka.
det var en väldigt rolig kväll :D jag fick höra mkt roligt från pappa som vekligen glädjer mig. :)
Jag älskar dig Pappa.

I lördags åkte jag till Linnea igen, kom dit när dom nästan var klara med allt så det vart inte en lång stund jag fick träffa henne. jag kände hela tiden en tung känsla i kroppen. att nu försvinner en av mina nyblivna bästa vänner.
jag kommer verkligen sakna dig gumman, jag fällde några tårar när vi kramades.
jag älskar dig!

idag blir det en slappdag, emil ska försöka fixa min telefon, han har redan gjort hälften. nu ska han bara låsa upp den så att jag kan börja använda den igen.

i gotta a feeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0