ett award

Jag fick ett award från min nyfunna vän Helena :D så det är väl lika bra att svara på de :p Jag ska skriva om 3 saker som ligger mig varmt om hjärtat och sen ge vidare den här awarden till 5 personer. Vänner Går inte att förklara hur mkt mina vänne betyder för mig. dom ställer upp för mig i vått och torrt. Fanns där för mig under den svåraste tiden i mitt liv, Jag kan inte tacka er tillräckligt för allt erat stöd under den tiden. Älskaer er för att ni är ni, för att jag alltid har kul med er, för att vi alltid finns där för varandra, för att jag kan vara mig själv med er. Finns tusen mer saker att dra upp men jag nöjer mig med det där så länge. Vissa vänner tappar man kontakten med under en tid men börjar sedan umgås igen och allt är precis som vanligt, underbart!! Familj Systrar, Systerbarn. Nu på senare år när vi alla är vuxna så har vi fått en så bra kontakt, det är mer vänskap än syster"skap". Vi kan prata om allt, och det skönaste med när jag pratar med en syster är att hon är 100% ärlig, säger rakt ut vad hon tycker och tänker i mina tankar och funderingar. Jag älskar er alla, ni betyder allt för mig. Systerbarn. jag fattar inte hur man kan känna så mkt kärlek för nån, jag har så sjukt mkt kärlek för mina systerbarn. Dom är nåt jag inte kan sluta le åt. varje ålder har sin charm, och att få känna från barnet att dom tycker om mig eller ve vem jag är,åh de värmer verkligen! Jag längtar tills jag får egna barn så att jag får känna den kärleken som man gör mellan mamma och barn. Mitt vuxna Jag Jag vill inte klassas som ett ego nu, men jag är stolt över mig själv. Jag har bott hemifrån i 2år nu, 8månader själv. Jag klarar allt, jag fixar allt själv. När jag började skriva den här texten så satt jag och kollade runt och tänkte "jag bor fan själv" det här är min lägenhet som jag betalar för. och nu ska jag ordna till lägenheten, ut med allt som bara blev införskaffat för att jag behövde de snabbt. Jag går på högskolan, jag har tagit mig igenom gymnasiet med superbra betyg, jag har jobbat 1 år och nu har jag börjat högskolan. Jag har varit nere på botten och tagit mig upp igen, jag har blivit sviken så himla många gånger det här året av både vänner och familj. men jag har blivit starkare. Jag är stolt över mig själv. Nu har mitt verktygsfält försvunnit så jag kan inte lägga dit nån bild.. Jag skickar vidare det här till Malin,Elina,Emma,Annica, Erica

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag önskar att jag orkade göra detta

2010-10-03 @ 19:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0