ever mine,ever dine, ever ours

idag har vi varit hos farmor och farfar och firat erica. lika underbart som alltid :D
jag har fått träffa farmor och farfar, träffat erica, jonas och elviris, sett louise springa ruset av sig på deras gård. så lycklig. nästan hela familjen var samlad. en stund av lycka.
men den lyckligaste tiden i mitt liv är när verkligen hela familjen är samlad.
farmor & farfar, annica&danijel&yosef, erica&jonas&elvira, emma&emil,pappa&lynne. och så lilla jag :p tragiskt men sant.. det kan också vara lite sorgligt när jag tänker på att jag är den enda i familjen som inte har någon vid min sida. men nån gång kommer mr right guy for me :) man måste hålla sig positiv.

nästa vecka börjar min VFU,dvs praktik för dom som inte förstår :p
jag ser verkliigen framemot det. ska vara på ett ställe där dom bara har en enda stor avdelning med åldrarna 1-5. det ska bli intressant att se hur det går till. när jag var 6mån på dagis förut så jobbade jag bara med 1-3åringar. så ska bli kul att uppleva ett annat arbetssätt.

imorrn är de dags för fylla, vi ska äntligen ta den här "festen" som de har pratats om sen i somras. hemma hos matte med pappa bla. imorrn ska även emma och emil vara med och så får vi hoppas att min kära bekant har tid att komma. skulle verkligen vara roligt. på lördag flyttar hon ifrån mig.. tidigt... hur ska det gå för mig??

jag är glad över att du tar dig tid att skriva underbara mail till mig, jag är glad att vi började skriva från första början, jag är glad över att jag börjar fatta vilken fin person du är, jag är glad över att du gillade mina bilder...typ i det stora att du finns. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0