lycklig på riktigt nu

OMG!!
har haft jättemysiga 2 dagar nu. M kom igår runt fyra. jag skulle nog säga att det har varit ett ständigt pusskalas :)
det var verkligen helt underbart att äntligen få träffa honom i verkligheten. han var lika mysig som jag fått uppfattning om över internet, tillochmed bättre :). jag har fått riktiga känslor för honom nu, så jag har inte bara en internetkärlek längre, utan en riktig kärlek. för mig har dom här dagarna gått ut på att titta på M och titta honom djupt i ögonen och bara känna efter, och varje gång jag har tittat djupt i hans ögon så har jag fallit längre. jag har inte upplevt de såhär förut, att i 2dagar nästan bara haft öga för varandra. idag har varit en dag med endast ögon för varandra, och det har varit helt underbart. att bara titta och känna efter.efter varje puss har jag känt piret i magen och viljan att krama honom så hårt som möjligt. det var riktigt jobbigt att säga hejdå och skiljas åt för att sen inte veta när vi ses igen utan bara att vi ska göra det.
Jag saknar dig M och jag tycker verkligen om dig <3

nu måste jag ta hand om min kelsjuka och kissnödiga hund :p

Kommentarer
Postat av: Helena

Myyyyspyyyys att läsa =D!! Visst är det härligt när man kan känna att det inte bara är en nätkärlek :)? Sådär kände jag när jag träffade min Jimmi oxå å gör fortf :D. All lycka till!!!!! =)

2010-10-27 @ 13:26:23
URL: http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0