min största rädsla

just nu sitter jag och gråter medans jag tittar på sodias änglar.
och då kände jag att de var dags att uppdatera min blogg lite.

min absolut största rädsla i livet (säkert allas rädsla) är att förlora någon jag älskar.
jag ägnar alldeles för mkt tid åt att tänka på om det skulle hända nåt med någon jag älskar, och hur ledsen jag skulle bli. varför kan jag inte bara njuta av den tid jag har med dom istället för att tänka på om dom skulle dö?
jag känner mig även så himla lyckligt lottad, för det är så många som förlorar en förälder eller syskon eller släkting eller vän och jag har alla mina kvar.
jag är så otroligt lyckligt lottad.


nu kan jag också passa på och säga att jag saknar min pojkvän :)
igår hade jag fått ett brev från han, det var en skiva han hade gjort med 10 låtar som beskriver hans kärlek till mig och han skicka ett jättefint sms. jag har en så himla romantisk pojkvän!
jag älskar dig över allt annat mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0