underbar dag!!

heeej!
nu var de ett tag sen jag skrev igen :p

idag är det den 3 feb, jag och maati har våran 3månaders dag idag :D
och han är nu på väg hit men  tåget är försenat som vanligt..
ikväll ska vi iväg till erica och jonas och äta middag.
det blir tacos som min pojkvän har tjatat om ett tag :p.

det är även 1 år sen jag verkligen flyttade in i min lägenhet,så grattis till mig och lägenheten också.
vi klarade ett år ihop :p haha.
och ingen taklampa har jag fått upp än haha.

jag har tänkt en del på kristoffer senaste veckan.
jag har drömt om honom och en "återförening"
jag saknar honom verkligen. och det är klart att jag gör det, han var ju min absolut bästa vän.
men jag får väl försöka bearbeta min sorg på nåt sätt...

nu ska jag hoppa in i duschen så att jag är fräsch när mitt hjärta kommer. ;)
han har även med sig min efterlängtade julklapp :D
så jag skriver väl ett blogginlägg senare och berättar vad det var :p

pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0