the end of an era

imorgon är de då dags för mig att lämna min älskling, lämna eksjö och komma hem till mitt igen.
det kommer bli både skönt och oskönt.
jag har som sagt haft det helt underbart här, fått känna på livet med varandra 24/7, jag har älskat varje stund.
det känns verkligen skittråkigt att jag ska bli ensam igen. jag är så van nu vid att ha mitt hjärta runt mig hela tiden och även om han är på jobbet så somnar vi ändå tillsammans och vaknar upp bredvid varann.
men just nu känns de ändå kul att åka hem för jag har så många jag vill träffa och som vill träffa mig.
och de är bara att försöka passa på innan skolan börjar igen.

jag hade ju en exa som skulle vara inne i fredags med fick min förbannade ögonvagel så gjorde så jävla ont i ögat spec av att fixera blicken så jag ska försöka fixa klart den så att de bara är att skicka in den vid nästa tillfälle.
då slipper jag iaf sitta med den då.

louise ligger just nu i sängen och busar med en toarulle..ska väl gå och ta bort den nu innan hon har slitit sönder den och de blir fullt med smulor i sängen.
då vet jag nån som inte blir glad ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0