the time of my life

heeej
har nu varit hos älskling i 1 vecka och 2 dar.
jag kunde inte ha haft det bättre. om nåt så har jag blivit mer kär än jag var innan.
jag har verkligen träffat the man of my dreams.
allt du är är så himla perfekt, hela du är perfekt.
jag älskar allt med dig.
jag älskar dig över allt annat, och nu har jag bara insett mer att jag vill ha dig i mitt liv för alltid.
jag kommer aldrig släppa dig!! du är mitt allt.
jag är så himla kär i dig så jag kan inte ens förklara hur mkt. jag älskar dig så himla mkt min finaste.
nu ska vi bara ta vara på dom sista dagarna jag har här, på ons åker jag hem till min vardag igen...

igår var vi iväg för att träffa 2 av maatis kompisar, dom var jättetrevliga. och vi hade det mysigt.
det var fotboll i bakgrunden, vi prata och lärde känna varandra lite.
slutade med att vi åt där, hemmagjord pizza.
det var iaf kul att träffa hans bästa vänner, och de blir definitivt fler träffar med dom.

för några dagar sen fick jag en vagel i ögat, verkligen inte kul.
jag har haft så jävla ont, jag har varit svullen och röd.
nu börjar de tack och lov ge med sig, har endast en liten bula kvar.

nu hör jag att mitt hjärta är på väg tillbaka så nu ska vi mysa igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0