what a feeling

idag har varit en sån dag så vad jag än har gjort så har jag tänkt på min älskade och ba känner hela tiden hur mkt jag älskar honom. det ska bli sååå underbart att vara hos honom i 2 veckor. jag längtar tills imorrn när han kommer hem från jobbet och jag är redan där! :D

romina sov ju som sagt här inatt, när vi hade skilts åt så hoppa jag in i duschen, åt lunch och sen kom pappa och hämtade mig för ett besök hos farmor och farfar.
alltid lika härligt att komma dit :)

jag skulle egentligen ha ätit hos mamma ikväll men kände att tiden inte räcker till.
nu måste jag ta itu med packningen och städningen, tänkte inte städa så mkt, bara kör lite snabb dammsugning så att de ser någorlunda ut när romina tar över mitt place.

nej ska kolla klart på masterchef sen sätta igång musik och påbörja allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0