för er som inte fattar!!

Nu är jag jävligt irriterad så jag ska tala klarspråk nu så kanske ni jävlar som tror att jag bara avlivar katter på måfå ska fatta nånting!
Baby var sjuk! Hon har varit sjuk länge och det har bara blivit värre. Hon var min äldsta katt och otroligt älskad. Jag är en sån där typiskt kattägare som hoppas att det med tiden blir bättre, att hon bara var i en dålig fas men snart skulle det bli bättre. jag blunda för det dåliga. men det blev inte bättre med tiden, det blev sämre. Eftersom hon ändå var 6år och redan så himla svag, sjuk och inte mådde bra pyskiskt så ville inte jag påfresta henne med veterinärbesök och undersökningar för hon skulle bara bli värre då. DÄRFÖR valde jag att låta henne somna in! För er kattägare som läser min blogg så borde ni fatta att man känner sin egen katt och man vet när något inte står rätt till. nej, hon förtjänade inte att dö men det här var det som var bäst för henne. och dom som känner mig som läser den här bloggen vet att jag gör det som är bäst för mina djur!
och för er som fortfarande inte förstår så ska jag förtydliga det ännu mer för er.
Frisk Baby
Sjuk Baby



Nu kan ni lägga av med ert skitsnack!

Kommentarer
Postat av: Emma starkko

men fyfan, verkligen inget kvar :(

2011-06-20 @ 22:05:57
URL: http://www.bloggparken.se/starkko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0