spola framåt

Heej

det är fruktansvärt mkt stress just nu. vi har tenta på torsdag och jag måste läsa igenom en jävla massa böcker innan det. så jag försöker komma på nånstans där jag kan få ro att sitta och läsa och läsa...
förutom skolan så försöker jag att hoppa in och jobba ibland också. jag måste spara undan pengar till juni då jag inte får nånting..

jag har även stress inuti mig. så fort jag är hemma så får jag panikkänslor. när jag vaknar en sovmorgon så ligger jag is ängen och tänker på allt omkring mig och får panik.
just nu handlar de ju om min ekonomi. jag ska själv klara mig och betala alla räkningar (vilket jag alltid gör!) och sen spara undan så att jag har till junis räkningar.
och detta gör i sin tur så att jag försöker kombinera jobb och skola på bästa sätt.
nu på helgen har jag 4 timmars pass, och de tycker jag funkar jättebra.
men det är mkt oro och panik inför detta.
inatt drömde jag att jag vart betalningsåterskyldig till csn på 2000 nånting som skulle betalas innan 10 dagar...


jag är otroligt glad över att jag har dig i mitt liv. du gör mig lycklig och får mig på bättre humör.
nån dag är det vår tur (jag själv önskar att det är ganska snart ;p) Jag älskar dig såå mkt,Såå mkt mitt liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0