all alone

nu sitter jag ensam hemma, johannes är i sthlm med louise.
jag åker på tis kväll efter jobbet.

har inte uppdaterat så mkt på sista tiden, har jobbat ganska mkt ¨på sista tiden. och då har jag oftast sovit hos mamma för att de inte ska bli så långt att gå.
har sovit hos moster kia ibland också. jag älskar at vara där det är så mysigt!

kan ni fatta att det är jul om 5 dagar? helt sjukt. nyss var de plusgrader ute och sen helt plötsligt så blev de massa snö, sen snöstorm och sen snö igen :p och nu är de massa minusgrader. igår kcäll/natt så var de typ -17 när erica och jonas åkte hem.

ericajonaselvira var här igår, det var hur mysigt som helst. jag satt och höll min underbara systerdotter ett bra tag. dom var här i 3 timmar sen vart vi trötta :p haha
men vi prata om att åka dit och umgås ett tag när vi har firat jul hos pappa.

planen för nästa vecka är:
Måndag: öonläkaren
Tisdag: jobba och sen åka till sthlm
onsdag: handladom sista julklapparna och förbereda inför julafton
torsdag: julafton, ska firas med Johannes familj
Fredag: åka till annica och danijel för att åka till etuna och fira jul med mammas släkt
lördag: fira jul med pappas släkt sen åka med erica&jonas till köping

Kommentarer
Postat av: Anonym

Njaej, vi åker till köping på fredag och sen tillbaka på lördag ;)

2009-12-21 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0