fantasi eller verklighet?

ni vet när man väntar på besked, eller söker på nån sjukdom på internet? det känns som att allt mann hittar stämmer in på den diagnosen..
i den sitsen är jag nu, fast inte med mig, utan med louise.

jag kollar på henne, studerar henne och det känns som att jag hittar nya "fel" hela tiden..
frågan är bara, fanns dom där innan bara att jag inte har lagt märke till det?
eller är det nåt som är normalt för hundar som blir könsmogna och äldre...

jag tycker att jag har hittat fler "fläckar"
att hon är tröttare än vanligt, kollar på hennes ögon och hon v erkar vara dåsig hela tiden
det verkar som att det kliar i hennes ögon väldigt mkt, för hon drar dom mot mattor hela tiden
hennes päls börjar glesna på vissa ställen
och det känns också som att vissa "fläckar" blir större.

kan jag inte få besked nu så att dom här spökena i mitt huvud kan försvinna, så jag slipper känna oro och vara osäker på hur framtiden ser ut.
jag försöker söka på internet om hudcancer hos hund men får inte reda på så mkt.
ska söka en gång till nu och se om jag hittar något om symptom för det.

snälla provsvar, kom till min brevlåda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0