Julen är över

HejHej!

nu är julen över och jag har haft 3 underbara dagr, först med johannes familj, sen med mammas sida och sen med pappas sida.
det har varit så sjukt underbart.
det här ået låg de mkt mer julklappar under granen än förra året :p helt överfullt
har fått spendera mkt tid med mina systerbebisar. mest med Yosef.
fan vad jag älskar dom små gullegrisarna.

morbror - tjej kom över också. det var väldigt trevligt för de va längesen som jag träffa dom.
morfar låg på sjukhuset :( annars skulle han ha varit med oss.

idag har jag varit med mamma och moster till morbror i bälgviken. ni ska se hur dom bor. helt fantastsiskt. så stort och fint, flytta in huset närmare stan så bor jag där :D

Erica fråga mig om jag vill sjunga på Elviras dop. klart jag ville. jag känner mig väldigt hedrad och rörd.
har spenderat tiden sen dess med att komma på nån låt som passar. nu har jag sökt på internet och hittat 2 låtar som passar. så ska lyssna på dom och komma på vilken det blir.

idag kommer matilda hit :D ska gå och möta henne på hk. men stackarn, tåget innan hade krockat med en älg så de var fel på spåret. fick gå av i s-näs och ta buss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0