the hills dvd-box

Hej!
Kenza har en tävling just nu om en the-hills dvdbox och jag tänkte delta i denna tävling för vore inte det de bästa på jag vet inte hur länge?! att Jag får den boxen? jag älskar verkligen the hills!

först såg jag bara några random avsnitt på MTV, efter ett tag tyckte jag att det var intressant och beslutade mig för att börja från början att kolla. och jag satt där, hela dagarna och kollade avsnitt efter avsnitt. jag var fast!
The hills är den bästa serien jag har sett. jag har kollat flera gånger, och jag bryr mig inte om jag har sett det förut.det är lika spännande ändå. är det ett the hills marathon, då sitter jag bänkad!
åh vad jag har gråtit,skrattat och fått raseriutbrott med dom. och jag bara väntar på att det ska komma nya säsonger och förundras över ryktet jag har hört om att lauren ska sluta?
den här serien har hjälpt mig genom en ensam sommar, nr min sambo har bott i sthlm och fått mig att skratta när jag behövde det som mest.

det här är för mig, en dvdbox i just got to have! men som jag aldrig skulle ha råd att köpa själv.
fatta att få se alla avsnitt med text :D
jag kommer sitta bänkad framför teven igen med den bästa serien som nånsin har skapats :D

Här finns tävlingen
http://www.bloglovin.com/m/58856972/0

Please,please,please make me happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0