2dagar som moster

yes, 2 dagar har passerat och jag har fortf inte vant mig vid tanken att ericas dotter har kommit. :p
hehe, men de kommer så småningom.

igår var de fest hos Nina, och de var jävligt kul :D jag tog de ganska lugnt, drack lite vatten emellanåt..
vi gick hem vid 3 tror jg klockan var. men en rolig kväll iaf, de var ett tag sen jag festa.

snart får vi finfint besök, sitter och väntar och försöker fördriva tiden på nåt sätt. gick nyss ut med lollo en runda så att hon skulle vara klar.

johannes och jag har lyssnat på låtar från high school musical, fan vad jag vill se den filmen igen. det var aslängesen. så det är nog en syssla jag kommer ägna mig åt dom närmaste dagarna, kolla på alla 3 filmerna.

uppdaterar senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0