både bra och dåligt

ja, i den här familjen så ställer man upp för vissa personer i ett bråk och är den dåliga personen för andra.
mitt bråk med pappa stöttades (?) bara av den personen som det verkligen handlade om.
men jag är glad över att hon är glad, det var ju för hennes skull som jag faktist gjorde det här. och för elvira såklart. får hoppas att allt blir bättre och att resterande familjen inte är alltför arga på mig. det var ju bara en sak i allt som sades fel...

idag ringde jag vårdcentralen och bokade en tid för whiplashsyndrom´s koll.
1 dec ska jag dit, och de känns som väldigt långt bort men nu är det bokat iaf.
tack Bettan för ditt stöd, det var efter vårat snack igår som jag bestämde mig för att göra det, och det var för min underbara pojkväns tjat som jag tog upp telefonen och ringde.
först sa hon på telefonen att jag nästan kunde boka tid hos sjukgymnast direkt men när jag berätta om vad jag trodde om whiplashsyndrom så sa hon att jag definitivt skulle träffa en läkare.

imorgon kommer bli en underbar dag.
först ska vi (jag och lulu) bli upphämtade vid tolv av hennes dagmatte för att åka dit och ta en fika.
sedan ska jag gå vidare till jobbet och möta upp en jobbarkompis
sedan ska vi åka till ärla för att hämta våra kattungar och då får jag äntligen ett ansikte för namnet
sedan ska jag hem och då kommer erica,jonas och elvira. vi ska spendera kvällen ihop, johannes och jag ska bjuda dom på kina som ett grattis eller vad man ska säga. ska bli underbart :D
Jag älskar dig också Erica

nu ska jag gå och lägga mig så att det blir imorgon snabbt :D


Kommentarer
Postat av: Annica

Jag är inte arg, jag vill bara inte att du talar för mig.



Våra kattungar? var de inte bara 1 du skulle ha?

2009-11-11 @ 10:45:32
URL: http://annicaarkko.blogg.se/
Postat av: matilda

Ååh vad najsigt det låter :D Du får uppdatera ikväll och berätta om alltihop ;P

Kraaam <3

2009-11-11 @ 12:14:19
Postat av: Emma

Jag säger precis som Annica.

eller typ..

2009-11-12 @ 16:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0