dagen

johannes kom hem igen lagom till att jag klev upp ur sängen, jag åt frukost, gick ut med louise, satt lite vi datan och sen tog jag och johannes och lilla loisan såklart :p en promenad ner till stan för att hämta flexikopplet. som det inte var nåt fel på men de känns tryggt att de är kollat iaf.

när vi kom hem så satte vi upp alla nya tavlor och plocka undan lite innan johannes föräldrar + lammet kom.
det var tevligt, skratta lite och prata med nån som verkligen bryr sig. och det känns bra.
imorrn ska jag ringa vårdcentralen och boka en tid.

de jobbiga är att jag måste till öronläkaren också, så de blir 2 möjligtvist 3 utgifter den här månaden.
ifall jag måste till en sjukgymnast. jippi!!
får väl prioritera julklappar lite de här året. mina systerbarn är klara iaf och de är skönt.

nej, nu ska jag och johannes kolla på dexter tillsammans!! (wow) för er som inte vet så gör vi typ aldrignåt tillsammans, han sitter vid sin data och jag vid min.
men vi hade ett snack om det idag, för att han smsade hela vägen hem från stan och då blev jag sne.(internt skämt)
för att när vi väl gjorde nåt ihop så skicka han sms.
nu ska vi bättra oss.
lollo är nåt som man kan göra väldigt mkt saker med ihop, gå ut och gå, leka, träna utomhus osv.




Kommentarer
Postat av: matilda

haha, "sne" :D

2009-11-10 @ 11:09:52
URL: http://matildasanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0