ensamhet

om nån av er undrar hur de känns att sitta ensam en fredags kväll, alldelles ensam och uttråkad, förtvivlad.
fråga bara mig, jag vet!

kan ju roa mig med att de är fest imorrn :D då jvälar ska de bli kul. och de ska supas, fan va härligt de ska bli
men efter de vill jag faktist ut nästa gång jag ska supa.

har fått info om erica nu, och hennes dotter. okay, inget om dottern förutom att hon mår bra. var bara tvungen att skriva de i en mening :p svårt att fatta
men jag är superglad för ericas skull, efter en för de mesta jobbig graviditet så har hennes dotter äntligen kommit. dock  under den dagen dom skulle hit och jag skulle få njuta av magen :p
men nu får jag njuta av min systerdotter Elvira istället. och de är ju bättre.
Älskar er <3

och än en gång Grattis till er Erica och Jonas till eran dotter <3

ska kolla klart på den här filmen och sen kanske ut och röka, sen sängen.

nu sluta den :D

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a Luddes mamma

Åh Elvira, det skulle Ludde hetat om han blivit en tjej (:

2009-11-07 @ 13:04:21
URL: http://jonnalantz.blogg.se/
Postat av: Anette

Det passar deras dotter att heta Elvira

2009-11-07 @ 21:47:02
URL: http://anskumamman.blogg.se/
Postat av: Erica

tack moster <3

2009-11-09 @ 14:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0