första största bråket

har jag just nu, med min pappa. för att jag vägrar acceptera att allt är som det är med saker.
det här är verkligen inte nåt som jag vill, jag hatar att bråka med honom, men jag kände att nån måste säga något nuu, nu har det gått för långt.
jag vill inte att elvira ska vara utan morfar och jag vill inte att erica ska vara utan  pappa, vill inte heller att pappa ska vara utan en dotter.
jag försöker helt enkelt lösa de här, försöker vara den bättre personen, men kanske den dåliga också? som lägger sig i? jag vet inte... ibland blir allt bara helt fel


Elvira, allt jag vill är att du ska ha en Morfar. Jag älskar dig <3



Kommentarer
Postat av: Erica

det är inte fel att bry sig.

vi pratar imorgon, älskar dig <3

2009-11-10 @ 23:34:13
Postat av: Emma

det blir alltid fel när man försöker hjälpa.

men ni måste förstå att pappa har en annan åsikt än vi om saken, går inte att förändra. tycker han så så är det bra att han står för det och inte ljuger för oss.

och prata bara för dig själv i fortsättningen. jag gillar inte att han tycker så ,och det vet han men jag måste låta honom ha sin egen åsikt.

2009-11-12 @ 16:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0