fredagsmys :D

blir inte så långt inlägg för jag ska gå och lägga mig :p

idag har jag jobbat, och det har varit superskönt :D och kul. jag önskar jag fick komma dit flera dagar i veckan istället för nån dag då och då... jag trivs verkligen med det yrket. trodde aldrig jag skulle se mig själv som en sån person, som tar hand om gamlingar. men jag älskar det.
nu har jag börjat fundera på vilken utbildning jag ska ta sen efter sommaren.
ska jag bli förskolelärare eller vårdbiträde?.. hmm
måste nog ta mig till mdh och se vad dom har att erbjuda mig..

idag så sökte jag också 2 kurser till våren, sen ansökan men förhoppningvis får jag komma in på nån av dom. jag hoppas mest på det jag skrev som första handsval. håll tummarna för mig :D

har inte hänt så mkt mer för övrigt.
igår var jag hos maria några timmar och hade lika roligt som vanligt :p synd att hon bor på typ andra sidan stan.
vi pratar verkligen nonstop och de känns jävligt kul.
vid tolv tror jag så gick jag hem till mamma och sov där, hon var inte hemma.
sov väl ungefär 3 timmar inatt så blev lite trött på mitten av dagen men låg och vila ett tag.

Nu ska jag sova! åh min säng är så jävla underbar!!

julklappslista
ögonbryns-rakhyvel
2kuddar, Jysk, fiberkudde
och sen svikta mitt minne :p ska kolla med johannes imorrn, jag har rappoterat allt till honom ifall jag skulle glömma :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0