Hello

för en stund sen åkte Erica+familj hem, det var en härlig kväll med dom. jag fick veta mer om allt och gosa med Elvira. fick se hur underbara föräldrar dom är, så kärleksfulla.
man tänker på jonas som den här galna personen som hoppar sönder ens bord och vekrligen kan go crazy ibland
sen ser man honom såhär, en kärleksfull,ödmjuk pappa. man ser hans kärlek till henne genom blickarna han ger, hur han håller henne, matar henne, tar hand om henne.
man kan verkligen säga att man får se en elt ny sida av jonas. så lugn som han var idag har jag aldrig sett honom.

det låter fel att säga att jag alltid har vetat att erica skulle bli en bra mamma, de låter som att jag inte trodde att jonas skulle bli en bra pappa men de är inte så jag menar :p
jag har alltid vetat att hon skulle bli en bra mamma, en kärleksfull mamma som skulle ta hand om sitt barn i första hand och lägga det före allt annat.(och jag menar fortf inte att jag trodde jonas skulle bli en dålig pappa)
jag menar att, jag har känt honom som den galna, vilda och "dampiga"(ta inte de på fel sätt, tror jonas och erica fatar hur jag menar)personen, att man har verkligen sett en förändring där. fast jag tror ju såklart att den vilda delen i jonas finns kvar.

hoppas ine de här blev rörigt nu, och att varken du Erica eller jonas tar illa upp, att ni förstår mig på rätt sätt.
det här är ett bra inlägg.postitivt. :D

från det ena till det andra så är de den nya kissen som regerar här, just nu iaf. lulu vågar knappt gå förbi henne och hon typ springer iväg så fort hon kommer nära.
baby kom precis ut från under soffan och hoppade upp på sin plats på hyllan.
hon är jätte mysig iaf, har legat och sovit på erica och se varit uppe på varje gäst i det här hemmet, erica,jonas,elvira och kristoffer. så fort hon blir själv i ett rum så jamar hon för att hon vill ha sällskap.
namn vet jag inte längre. jag ville ju att hon skulle heta Tila, ska tänka på de lite mer och återkommer senare.
nu ska jag täcka över mina soffor med kiss skydd och sedan en runda sen sängen. känner mig väldigt trött idag.



Kommentarer
Postat av: jonas

HAHA jag förstår :D

Den sidan finns kvar men elvira tar fram pappan i mig:)

2009-11-12 @ 01:10:03
Postat av: Chrissie

Naaaw men guud så söta ^^,

2009-11-13 @ 11:18:07
URL: http://chrissieseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0