inget vettigt svar

hejhej

idag gick jag upp tidigt för att vara jag :p halv elva. har bara väntat på att klockan ska bli tre för då skulle jag träffa carro men de blev ändrade planer. vi träffades vid fem istället, hon hämta upp mig och vi åkte till tuna park.
hade en trevlig stund, sist jag träffa henne var på studenten så de var ett tag sen :p

spenderade den andra delen av eftermiddagen med att ringa runt lite. lulu har fått såna konstiga fläckar på hals och huvud, som sårskorpor fast ändå inte..
så jag har ringt försäkringsbolag och kollat vad som gäller, där fick jag inget vettigt svar.
sen mejlade jag olika veterinärer, den första var inte heller något vettigt svar men håller på och mejlar en nu som är vettig :D. hon säger att det kan vara virus, bakterier eller godartad tumör (!?) hoppas på nåt enkelt och ofarligt.

flytten handlar om johannes skola, mälardalen har beslutat sig för att sluta med samarbetet med SJ vilket inntebär att johannes inte kommer åka tåg till skolan. de kommer gå bussar men det är på väldigt dåliga tider...
just nu håller eleverna på att skriva på protest listor så nu får vi hålla tummarna.

men nu är jag lite nyfiken, Leia, vem är du? och hur hittade du hit? =)

Imorgon..inga planer, hoppas jag får jobba :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0