kortfattat

båda festerna i lördags var roliga :D jag är glad över att jag gjorde som jag gjorde.
först kom mr K och hämta oss, då åke vi till monica och lämnade lulu,hem till K och lämna bilen sen gick vi tll Maria.
där kördes det våghals och jag har aldeig, i början var det massa heta diskussioner. men jag kände faktist inte som att jag passade in där, jag skifta hela tiden med balkongen,soffan och toan och pratade inte med så många heller.

sen vid 23 så gick vi vidare till chrissie, med undantag för kisspaus hos K. Chrissie var väldigt kramgo och prata länge om att hon saknade mig, jag saknade ju dig också såklart. passade lite mer in där känns de som. hände lite skämmiga saker, min pojkvän vet inte riktigt var gränsen för sprit går. så jag skämdes..
johan frågade hur de gick med vårat egna företag, well well. jag är fortf på, jag väntar bara på att den andra damen ska säga att hon är redo igen :D för som jag sa..
jag vill att vi ska fastna ordentligt för att vi ska sluta,inte att de bara har runnit it i sanden.
vi gick iaf hem till K och sov där, de var jävligt längsen vi gjorde det :p

igår så gick jag och johannes till Monica för att ta en fika med dom och hämta lulu, sen hämta mamma och kia upp oss. vi släppte av joh hemma och åkte sedan till mormor, där fick vi mat och fika. på hemvägen bestämdes det att jag skulle följa med kia och spendera kvällen,natten och dagen där. jag hade väldigt trevligt och mysigt. vill jag verkligen göra igen.

kortfatat :p

Kommentarer
Postat av: /Chrissie

Vi tar en nykick efter jul tycker jag när jag inte jobbar så mkt :D Vad sägs om det? Hehe. Vi får ses snart btw. I miss you! Puss

2009-11-24 @ 22:11:57
URL: http://chrissieseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0