lång dag hemifrån

hello!!

igår gick jag upp med älsk vid 8 tror jag, åkte till mamma vid nio kanske.
hjälpte henne med lite hemma. hon skulle rensa och städa.
jag stannade hos mamma till fyra ungefär och sen gick jag vidare till maria

hos maria lagade vi mat och har sprungit upp och ner till tvättstugan samtidigt som jag har hjälpt henne att plugga till en tenta som hon hade idag. jag förhörde henne på en del, ganska exakt 15sidor, haha.
men det gick bra, jag försökte printa in de mesta i hennes huvud :p
fick ett sms om att tentan hade gått bra iaf.
vi hade också jävligt kul mellan frågorna, haha.
pratade också ite om hur bra Chrissie är som kompis, hur bra hon är överhuvudtaget <3
jag åkte ifrån henne vid elva, så de tog ett tag fö dom där 25 sidorna :p

idag har älsk åkt till sthlm, jag har ingen aning om vad jag ska göra. känns tråkigt redan nu och de har bara gått 2 timmar sen han åkte.
ikväll kommer förhoppningsvis erica och jonas, om bebisen inte bestämmer sig för att komma ut.
det var ju en liten incident igår, då vi trodde att de skulle bli en bebis, och jag gick omkring nervös som fan, kunde inte sova och gick ut och rökte. men ingen bebis blev de... stackars erica.

jaja, ska se vad som kan hittas på idag.



Kommentarer
Postat av: /Chrissie

Hihi mina älskade vänner. Ni är så underbara :)

2009-11-06 @ 15:31:44
URL: http://chrissieseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0