längtar

sitter och kollar på desperate housewives och bara längtar till imorrn när jag ska träffa monica :D

kollade på andra avenyn nyss,oh så spännande!! längtar tills nästa isdag och fan att dom inte gör som förut när man kunde kolla alla avsnitt på en gång.

nej ni, dag har varit en tråkig dag, skönt att de händer nåt imorrn. nåt som faktist är kul :D

längtar till torsdag när annica och yosef kommer, och så kommer jag förhoppningsvis få träffa erica och elvira också.
hoppas jag får min plattång också, har varit bortlånad sen innan studenten...
känns bra att ha den hemma ifall jag behöver ha den, har haft några såna tillfällen..
Erica, jag vill ha min plattång :p

nu börjar det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0